سازمانهای پیشرو در جهان، همواره با حضور در رویدادهای اجتماعی و علمی، ضمن حمایت از پژوهش و تحقیق در جامعۀ دانشگاهی که باعث نوآوری و ایجاد فنّاوریها و درنهایت پیشرفت جامعه میشود، با معرفی خود بهعنوان سازمانی حامی و ایجاد حسّ اعتماد در مخاطبان و شرکتکنندگان، میتوانند به سودآوری پایدار و درازمدت دست یابند.
حامیان معنوی: سازمانهایی که بر اساس روابط سازمانی و یا تفاهمنامه، نام و نشان آنها در سایت و پوسترها قرار میگیرد.
حامیان علمی: سازمانهایی که در بحث علمی کنفرانس همراهی کردهاند.
حامیان فرهنگی: شامل پوشش خبری کنفرانس توسط خبرگزاریها، جراید، روزنامهها و شبکههای تلوزیونی میشود.
حامیان تا 100 میلیون ریال مشارکت میتوانند 10 شرکت کننده رایگان را در همایش ثبت نام کنند.
حامیان تا 50 میلیون ریال مشارکت میتوانند 5 شرکت کننده رایگان را در همایش ثبت نام کنند.
حامیان تا 30 میلیون ریال مشارکت میتوانند 3 شرکت کننده رایگان را در همایش ثبت نام کنند.